Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~RuKatka | użytkownik

imię i nazwiskoKasia adresBydgoszcz zarejestrowany24.08.2008 @12:18:26 ostatnio na stronie10.11.2010 @18:55:29



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty26 komentarze654 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Vertunia    01.09.2008 @12:26:37
Dziękuję)
~zakochanamarzycielka    31.08.2008 @13:32:18
dziekuje ;*
~TomekGr    30.08.2008 @16:40:22
Dzięki wielkie Pozdrówki.
~kakasiok    29.08.2008 @14:54:08
dzieki
pozdr.
~2dotty    29.08.2008 @14:05:27
Hm no nie wiem czym robisz mój jest stary i tani ale wierz mi że wystarcza a poza tym ja bardziej cenilam konstruktywne komentarze niżeli coś w stylu "ładne" i rewelacja... bo jak narazie Twoje prace niczym wielkim się nie wyróżniają tak jak i moje z resztą bo też dopiero zaczynam
_______
Slow motion.
~jaroot    29.08.2008 @14:00:25
cieszę się że to rozumiesz.. masz bardzo fajne pomysły, tylko trzeba trochę wykonanie poprawić.. pozdrawiam
_______
...< pozdro for All >...
~2dotty    29.08.2008 @13:59:25
Masz potencjał ale duuużo pracuj nad nim udoskonalaj rób dużo zdjęc i wybieraj naprawdę najlepsze narazie jest jak jest ale wszystko przed Tobą pozdrawiam
_______
Slow motion.
~uroczysko    28.08.2008 @22:41:55
~DevilAnn    28.08.2008 @11:46:51
Dzięki ^^'
~myselfmeandi    28.08.2008 @11:44:41
jak ktoś jest nadwrażliwy to niech chowa zdjęcia do szuflady... co mu przyjdzie z tego jak za słabe zdjęcia dostanie rewelki, podjara się i przez to się nie rozwinie, bo pomyśli "ach, już jestem mistrz, po co mi więcej"
~myselfmeandi    28.08.2008 @11:40:42
ja też.. i życze powodzenia, krytyka wzmacnia bo pozwala wyzbyć się błędów, dlatego lepiej czasem napisac co sie nie podoba niz na iłe stawiac rew i bdb
~DevilAnn    28.08.2008 @11:39:49
Nie dziękuj. Ja też się dopiero uczę.
~JoeBlack    27.08.2008 @21:04:05
dziękuję ;*
_______
Abrakadabra!
~Mlyncon    26.08.2008 @21:40:45
...
~misiaczyk    26.08.2008 @21:37:56
dziękuję
~tkar    26.08.2008 @15:00:15
Dzięki
~tkar    26.08.2008 @14:59:51
Dzięki
~iwakinga    25.08.2008 @22:43:51
Dziękuje
_______
"I see... Where?
In my mind's eyes"
~Piter83    25.08.2008 @13:41:41
Dzięki wielkie. Aż mi głupio, pierwszy komentarz na twoim profilu
Poprzednia strona 1 2 3 4
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt